Monday, July 27, 2009

Faq - Konsep Perniagaan Ads4bucks






KONSEP PERNIAGAAN SYARIKAT - Ads4Bucks


 
S: Apakah Ads4Bucks ?
J: Ads4Bucks adalah sebuah portal yang menyediakan perkhidmatan pengiklanan yang menggunakan konsep "Words-of-Mouth"

S: Apakah objektif Ads4Bucks ?
J: Objektif utama Ads4Bucks adalah untuk membina sebuah portal pengiklanan yang popular dan mewujudkan komuniti usahawan yang mempunyai ilmu untuk mengembangkan perniagaan masing-masing menggunakan medium internet sebagai salah satu cara pemasaran.

S: Apakah kelebihan yang dapat dinikmati oleh Agen-Agen Ads4Bucks ?
J: Setiap Agen Ads4Bucks akan dapat mengiklankan perniagaan atau perkhidmatan mereka di portal pengiklanan utama kami. Dengan cara ini, Agen-Agen akan dapat meningkatkan potensi jualan perniagaan mereka. Ads4Bucks juga ada menyediakan sistem SMS Broadcast yang dapat digunakan oleh Agen untuk membuat kempen pemasaran yang lebih efektif. Kos yang amat minima berbanding penyedia perkhidmatan lain menyebabkan Ads4Bucks menjadi pilihan ramai.


Digital Library Ads4Bucks pula menyediakan tools yang dapat meningkatkan pengetahuan Agen-Agen. Ads4Bucks juga menyediakan perkhidmatan blog untuk kemudahan Agen.
Agen-Agen Ads4BUcks juga akan mendapat Bio-Energy Card yang telah disuntik dengan elemen FIR untuk membantu meningkat tahap kesihatan. Fungsi dan kelebihan kad ini dapat dibaca di pautan ini http://www.ads4bucks.com/malaysia/produk.php

S: Mengapa Ads4Bucks membayar komisen kepada Agen yang mengenalkan portal ini kepada rakan-rakan mereka ?
J: Tujuan utama Ads4Bucks adalah untuk menjadikan portal ini popular. Di dalam setiap perniagaan samada offline atau online business, kita memerlukan pelbagai kos untuk mengembangkan perniagaan tersebut. Salah satunya adalah kos pemasaran dan pengiklanan di mana tujuan utamanya adalah untuk mengenalkan perniagaan tersebut. Di Ads4Bucks, pihak kami dapat menjimatkan kos-kos ini kerana Ads4Bucks menggunakan konsep pemasaran Words-of-Mouth. Jadi, kos yang sepatutnya dibayar ke agensi pengiklanan, akhbar, televisyen dan lain-lain, digunakan untuk membayar komisen kepada Agen.

S: Berapakah had umur minima untuk menjadi Agen Ads4Bucks?
J: Untuk menjadi Agen Ads4Bucks, anda mestilah berumur 18 tahun ke atas.

S: Adakah perniagaan Ads4Bucks berdaftar secara sah di Malaysia?
J: Ads4Bucks adalah sebuah program portal pengiklanan yang dikendalikan oleh syarikat GIAB Resources Sdn. Bhd. dan GIAB Resources Sdn. Bhd. telah pun mendaftarkan perniagaan mereka dengan SSM (Suruhanjaya Syarikat Malaysia).

S: Di manakah Ibupejabat Ads4Bucks & bagaimana untuk menghubungi pihak Ads4Bucks ?
J: Sila lihat di menu "Hubungi"




 


by

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 comments:

Post a Comment