Tuesday, July 28, 2009

Ads4bucks - Pelan Pemasaran

PLAN PEMASARAN (GOLD PLAN) MODAL RM170


SPONSOR BONUS
1) Jika anda menaja (Sponsor Bonus)
- Sponsor Bonus = USD8.25 (RM33 Sekepala)
Anda akan menerima RM33 untuk setiap orang yang anda perkenalkan untuk join ADS4BUCKS. Anda boleh menaja seberapa ramai yang anda mahu. Tiada had!!! Katakan anda menaja 10 orang, so bonus yang anda akan terima adalah 10 x RM33 = RM330


2) Jika Kaki A & B wujud (Leveling Bucks)
- Pairing 1 = USD11 (RM44) Level 1
- Pairing 2 = USD6.25 (RM25) Pair antara Kumpulan Satu dan Kumpulan Dua atau Kumpulan Tiga di bayar dari Level 2 Hingga INFINITI

click image to enlarge

3) Royalty Bonus (Overriding Bucks)
- 15% dari income Leveling Bucks SETIAP Direct Sponsor anda
 
Katakan anda sponsor Joe, dan network Joe besar. Contoh pendapatan Leveling Bucks Joe adalah RM1000, so anda akan terima RM150. Bayangkan anda dapat 10 orang yang berpendapatan macam Joe dalam network anda, so pendapatan anda adalah 10 x RM150 = RM1500 jika setiap sorang dari mereka dapat income RM1000 dari bonus Leveling Bucks. Walaupun sebelah kaki anda saja yang jalan, anda still dapat income dari bonus ini!!! Hebat bukan!!!
4) Pairing By Volume Bonus (PBV) (Untuk Gold Plan Sahaja)
Di samping anda menikmati Leveling Bucks, anda juga akan dapat bonus PBV yang di kira secara harian. Cut off time adalah pada pukul 4:00 petang waktu Malaysia setiap hari. Bonus PBV akan di kira seperti berikut:

Pairing Anda = USD5 (RM20) per pair tanpa mengira level, iaitu selepas sistem 'detect' ada satu lot Gold di Kumpulan Satu dan satu lot Gold di Kumpulan Dua atau Kumpulan Tiga anda.

Maximum 12 pairs sehari. Selebihnya flushing.
Illustrasi:
Katakan anda ada 8 lot Gold di Kumpulan Satu, 7 lot Gold di Kumpulan Dua dan 10 lot Gold di Kumpulan Tiga anda seperti di bawah:
 
 
Pada pukul 4:00 petang waktu Malaysia setiap hari, sistem akan check dan kira berapa lot Gold di Kumpulan Satu, Kumpulan Dua dan Kumpulan Tiga anda. Berdasarkan illustrasi di atas, record menunjukkan:

Anda ada 8 lot Gold bawah Kumpulan Satu, 7 lot Gold bawah Kumpulan Dua dan 10 lot Gold bawah Kumpulan Tiga anda. Kumpulan yang paling aktif akan di panggil 'Main Group', kumpulan lemah akan di panggil '2nd Group' dan kumpulan paling lemah akan di panggil '3rd Group'. Kedua-dua '2nd Group' dan '3rd Group' akan di pair dengan 'Main Group'.

Cara pengiraan bonus:

System telah 'detect' bahawa terdapat 8 pairing antara '2nd Group' dan 'Main Group' dan juga terdapat 7 pairing antara '3rd Group' dan 'Main Group' dalam hirarky selepas cut off time hari tersebut:

8 pairs + 7 pairs = 15 pairs
Total Bonus Pairing by Volume anda untuk hari tersebut adalah = 15 pairs x RM20
= RM300
Baki 2 lot di bawah 'Main Group' yang tidak pair akan di bawa ke hari berikut menunggu untuk di pairkan dengan samada '2nd Group' atau '3rd Group' pada hari keesokannya. Setiap lot berpotensi untuk mendapat maximum 12 pair antara 2 kumpulan untuk setiap hari. Jika lebih akan di flushing. Bermaksud setiap lot berpotensi untuk mendapat maximum 24 pair setiap hari.
5) Overriding Bucks for Daily Pairing by Volume (ODPV) (Untuk Gold Plan Sahaja)
Anda akan perolehi 10% ODPV dari Direct Sponsor anda yang mendapat PBV Bonus. Anda juga akan perolehi 5% dari Indirect Sponsor anda yang mendapat PBV Bonus. Cara pengiraan Bonus ODPV adalah seperti illustrasi di bawah ini:
 
 

 Contoh:

A sponsor B dan B pula sponsor C dan D.
Jadi A akan dapat 10% dari income PBV Bonus yang di perolehi oleh B. A juga akan dapat 5% dari income PBV Bonus yang di perolehi oleh C dan D. Manakala B pula akan dapat 10% dari income PBV Bonus C dan D.

Ini bermakna sebelah kaki saja yang AKTIF pun anda masih boleh dapat income yang LUMAYAN. Apatah lagi kalau anda dapat menaja lebih dari 10 orang. WOW!!! Hebat bukan!!!

Pengeluaran Di Ads4bucks

Boleh withdraw SETIAP HARI terus ke akaun bank anda (5 hari waktu bekerja)
- Minima Usd25 (RM100)
- Tiada had pengeluaran
- Tiada tempoh matang

E-Wallet boleh di gunakan untuk daftar AHLI BARU!!! (TERUS AMBIL CASH)

Bonus (E-Wallet) boleh di jadikan pin untuk mendaftar ahli baru dan terus collect cash. Lagi untung dan lagi cepat dapat cash!!! So collect bonus banyak-banyak, dan gunakan bonus anda itu untuk mendaftar ahli baru.

Anda juga boleh jual/beli e-wallet anda dengan upline, downline atau semua ahli ads4bucks yang lain (terus collect cash). Lagi cepat anda dapat TUNAI di tangan anda berbanding withdraw masuk ke akaun bank anda.

ANDA BOLEH TUNAIKAN E-WALLET ANDA SETIAP MASA!!!
Jangan Buang Masa...Daftar Segera

Nota:Sila baca cara-cara mendaftar disini.

by

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati

0 comments:

Post a Comment